Voorwaarden VIP Drive | VIP-selection

Voorwaarden VIP Drive

 

De VIP drive service ontvangt u in volgende gevallen:

Deze service maakt bij de aangeduide hotels integraal deel uit van een pakketreis bij VIP Selection.
U kunt ook van de VIP drive service profiteren indien u om het even welk VIP hotel in à la carte omgeving boekt : Concreet betekent dit indien u een VIP hotel boekt in combinatie met een ander hotel, als verlenging op een rondreis, vaste pakketten,... In deze gevallen bestaat de prijs van uw dossier uit losse componenten zoals vlucht, transfer, hotel, rondreis en geniet u van de VIP drive service. Als u een VIP hotel boekt met huurwagen of een arrangement, dan wordt de pakketprijs als basis genomen en is de VIP drive niet inbegrepen in de totalprijs als er geen VIP drive logo bij dit hotel staat.
Voor VIP hotels / rondreizen of cruises mét het logo VIP drive is de service altijd inbegrepen.


Deze service houdt in: 

op de dag van vertrek wordt de klant thuis opgehaald door een chauffeur in Mercedes E/Viano (of gelijkwaardig) en naar de luchthaven gebracht; bij de terugreis wacht de chauffeur de klanten terug op en brengt hen terug naar huis. Deze transfert is steeds een persoonlijke 'chauffeur service' per boeking, geen stops bij andere klanten.

 

Voorwaarden en informatie:

Deze service wordt geleverd door een externe partner, 'Huur een Stuur'. Via uw reisagent zal u gevraagd worden het ophaaladres, uw gsm nr (van het toestel dat u meeneemt op reis), en uw e-mail adres door te geven. Uw reisagent ontvangt hiervoor een mail van 'Huur een Stuur'. Indien uw reisagent dit niet uiterlijk 2 weken voor afreis ontvangen heeft, dient uw reisagent contact op te nemen met 'Huur een Stuur'. De ophaalgegevens en contactgegevens moeten ten laatste door uw reisagent in het systeem van de externe leverancier 'Huur een Stuur' ingevuld worden de 4de dag voor vertrekdatum (bv uiterlijk op maandag voor een vertrek op vrijdag); indien deze gegevens niet uiterlijk de 4de dag voor vertrekdatum ingevuld werden, dan gaan wij ervan uit dat u geen gebruik wenst te maken van deze dienst.
Uw heenreis: via e-mail zal u uiterlijk 24 u voor vertrek verwittigd worden van het ophaaluur voor de heenreis.
Uw terugreis: bij de landing in België ontvangt u een SMS met de gegevens van uw chauffeur. Vast meeting punt bij terugkeer op de luchthavens in België: Brussel Zaventem: Java Coffee, Oostende: aankomsthal, recht voor de uitgang, Charleroi: aankomsthal, recht voor de uitgang, Luik: aankomsthal recht voor de uitgang.
Onze leverancier beschikt over een dispatch centrale die 24u/24 7d/7 bereikbaar is. In noodgeval kan u hen contacteren op volgend nummer: +32 (0)9/2531343
Een adres wordt opgegeven per boeking, dit adres geldt zowel voor vertrek en terugkeer.
Deze service wordt niet geboden aan niet-vergezelde minderjarige, behalve indien vergezeld door een ouder of voogd in de wagen.
In de prijs van deze service is begrepen: elke rit tussen een adres met Belgische postcode en een Belgische luchthaven (Brussel, Luik, Oostende, Charleroi, Antwerpen) en ook tussen elk adres max. 30 km over de Belgische grens en een Belgische luchthaven (Brussel, Luik, Oostende, Charleroi, Antwerpen).
Indien u niet over een Belgisch ophaaladres beschikt dat aan deze voorwaarden voldoet, en u wenst gebruik te maken van deze dienst, dan kan dit, dan zal 'Huur een Stuur' u de meerkost voor het gedeelte buiten België doorgeven van zodra zij uw ophaalgegevens ontvangen hebben. U kan op dat moment nog steeds van deze service afzien. Deze meerkost betaalt u als klant direct aan de chauffeur.
Als klant dient u de u gemelde pick-up tijden te respecteren. De pick-up tijd is niet flexibel of onderhandelbaar. De chauffeurs zullen maximum 20 minuten wachten op het doorgegeven ophaaladres, nadien zal de chauffeur u verwittigen, en de chauffeur wordt onmiddellijk vrijgesteld van deze opdracht en beschikbaar voor een volgende opdracht.
Mindervalide klanten: indien u een transport met lift voor de rolstoel nodig hebt, dient uw reisagent dit te vermelden bij het doorgeven van de ophaalgegevens aan 'Huur een Stuur'.
Bagage: de service is standaard voorzien op 1 stuk bagage + handbagage per persoon. Indien u extra bagage, buggy, sportmateriaal of een huisdier meeneemt, dient uw reisagent dit te vermelden bij het doorgeven van de ophaalgegevens aan 'Huur een Stuur'.
Niet geldig voor boekingen 3 dagen voor vertrek of dichter bij vertrek (bv boeking op dinsdag voor vertrek op vrijdag).
Indien u uw terugvlucht mist, dan bent u als klant verantwoordelijk om 'Huur een Stuur' te verwittigen dat u niet met de voorziene vlucht zal aankomen; doet u dit tijdig, namelijk voor vertrek van de vlucht, dan wordt de VIP Drive verplaatst naar uw nieuwe terugkeerdatum. Indien niet, dan vervalt de VIP DRIVE bij terugkeer.
Bij late boeking (3 dagen voor vertrekdatum - bv boeking op dinsdag voor vertrek op vrijdag) of indien u geen gebruik wenst te maken van deze service, dan kan daarvoor geen terugbetaling voorzien worden.
Wijzigingen van hotel, door de klant: indien u wijzigt van een hotel zonder VIP DRIVE naar een hotel met VIP DRIVE dan zal u de VIP DRIVE service ontvangen. Indien u wijzigt van een hotel met VIP DRIVE naar een hotel zonder VIP DRIVE dan zal u deze service niet ontvangen. Bij wijziging van hotel, door de reisorganisateur, geldt de service zoals bij uw oorspronkelijk geboekte hotel.

Ontdek de hotels met VIP Drive-service >

Even geduld. We zoeken je vakantie.